Z kredenca : Nič pre hladké tváričky

Dnešný výber z kredenca bude v bradatom štýle. Ruku na srdce dámy, ktorá dá prednosť pred bradou a ktorá mužskej tvári hladkej ako detská prdelka? Považujte túto otázku za krátku anketu.

S bradou a holičom máme skvelý zážitok z Indie. V meste Leh, na úpätí Himalájí, sme si po dlhom cestovaní spravili "beauty" deň. Lepšie miesto sme si nemohli vybrať. A to nemyslím sarkasticky. Malé holičstvo na rohu hlavnej ulice ma lákalo už od príchodu do mesta. Kedykoľvek sme šli okolo, bolo plné. Až do nášho oddychového dňa sme váhali. Vošli sme do malej kutice, kde pán holič narábal s britvou ako Dartaňan s kordom. Radosť pozerať sa na jeho prácu. Prišel čas na Sonku, ktorá sa dala ostrihať. Nasledoval som ja a úprimne, mal som veľký rešpekt pred britvou, preto som pána poprosil iba o holenie strojčekom. No, karma, tá vidí všetko, aj strachopudov. Pred holením vypadla elektrina, takže som nemal na výber a dal som sa oholiť britvou. Nakoniec to bola skvelá skúsenosť, starostlivosť a zážitok.


Na počesť indickým holičom dávam do pozornosti blog a web Barber pre zarastených pánov. Výborné produkty a poradenstvo. Práve čakám na záslieku oleja na bradu.

Web : BARBER


Skvelá stránka bez zbytočných pokecov a hodnotení stajlistov. Nájdete tu iba fotky a skvelý štýl.

WEB : STYLE FOR MEN


Na túto stránku som narazil náhodou. Hľadal som niečo iné, no tento internetový omyl ma vôbec nesklamal. Kreatívne spracovaný web, ľahko čitatelný, bez zbytočností. Jedlo, štýl, design a pánske výstrelky. Keď vám v práci zablokujú Facebook, kliknite si na tento web.

WEB : THE MANUAL


Sám pán Tolstoj sa čudoval čo to robím za zverinu. Veru, tie tričká z Dear Friends sú ako živé.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
01 09 10