Z kredenca: Cestovná horúčka



Občas sa mi stáva, že ma chytí akási gaučová cestovná horúčka. Narazím na akékoľvek miesto na svete a myslím si, že ho jednoducho musím vidieť! Priznám sa, stáva sa mi to viac ako často a vtedy mám v zálohe niekoľko stránok. Tie mi pomôžu naplánovať nielen príchod do krajiny, ale hlavne štýlové ubytovanie v bytoch, v ktorých nemám pocit ľadvinkového turistu. Milujem tie chvíle, keď mám hlavu v oblakoch a snívam o celom svete.


Airbnb.com je stránka, na ktorú som narazila vďaka Honest Conference 2013, kde bola pozvaná aj Venetia Pristavec. Bohužiaľ som sa konferencie nezúčastnila, ale podstivo som si ,,vystalkovala všetých ľudí z nej. :) Pri prezeraní si bytov od Delhi po Paríž sa neskutočne teším na ich návštevu a viem, že sa nebudem cítiť ako cudzinec.

WEB: AIRBNB


Castlepool je stránka, ktorá vám pomôže naplánovať si cestu kam len chcete. Napíše vám všetko od vlakových spojov, autobusov, lietadiel, po ceny a dĺžku cestovania. Podľa mňa je skvelé mať všetky tieto informácie pokope.

WEB : CASTELPOOL


Na stránke Glaarkshouse nájdete cestu dvoch ľudí, ktorí sa autom vybrali z Európy až do Ázie. Momentálne sa nachádzajú v Indii a ich cieľom je ďalej pokračovať do Tibetu a Mongolska. Cieľ cesty nie je úplne jasný a je úžasné sledovať miesta, ktoré navštevujú.
Možno sme vás inšpirovali a vydáte sa na cesty. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
01 09 10